מיתוג קמפיין יום האישה נעמת

"ביחד  זה שווה", כך החליטה יו"ר נעמ"ת ביום האישה 2014, וכדי לתרגם את המסר גיבשנו אסטרטגיה חדשה שבבסיסה עמדו מילות המפתח: גיוס, רתימה וחיוביות. המוטיב המרכזי היה שינוי הגישה השכיחה  - "אין שוויון, לא נותנים, אי אפשר" ואימוץ גישה פרו-אקטיבית שמקדמת שיוויון באחריות מתוך הבנת רווחיה לגברים, לנשים ולמשפחה בכלל.

אסטרטגית העיצוב נתמכה בסדרת מסרים טקסטואליים וצילומים של אבות

מיתוג תערוכת ״חיים בריאים״ 2016

באפריל 2016 נערך בבייג׳ינג יום חדשנות בינלאומי אשר עסק בקידום בריאות וסגנון חיים חכם לגיל השלישי. מכון היצוא הישראלי ייצג את ישראל בתחום פורץ דרך זה. הדוכן הישראלי המרשים הציג חברות העוסקות בחדשנות,טכנולוגיה מתקדמת וניהול איכות חיים; פיתוחים טכנולוגיים מעולם ה-e-Health (אבחון רפואי מרחוק), פתרונות ניורוכירורגיים, אפליקציות לזיהוי מוקדם של תסמינים, ועוד.
את הערכים אלה