השנה השתתף מכון היצוא הישראלי בתערוכת ״צ׳יינה ביוטי״, התערוכה הבינלאומית לחידושים בתחום הקוסמטיקה, שנערכה בשנגחאי. הדוכן הישראלי הציג לראווה את החדשנות והייחודיות של החברות הישראליות, את הפיתוחים הטכנולוגיים ואת החיבור לטבע המיוחד של הארץ.
מקום מרכזי ניתן לים המלח ולמינרלים ולמלחים הייחודיים לו, שהם בעלי סגולות מרפא הידועות בעולם כולו. כך הצבנו במרכז הבמה דימוי של חומרים טבעיים שייחודיים
עיצוב תערוכת צ'יינה ביוטי
מיתוג קמפיין המכון הצרפתי
המכון הצרפתי בישראל, הכולל ארבעה סניפים מרכזיים, מהווה מוקד משיכה לכל מי שמעוניין ללמוד צרפתית מהמקור. המכון רואה שליחות בהפצה וקידום התרבות הצרפתית, ואנחנו שמחנו להיות חלק מהנגשתה לישראלים, שלרוב "שוברים את השיניים" בהתמודדות עם השפה.
כדי לפשט את השפה לישראלים פיתחנו קונספט שהתבסס על כתיבת המשפטים הכי שכיחים בשפה הצרפתית באותיות עבריות עם ניקוד. חיזקנו
מיתוג כנס הוועידה הרעיונית
אי אפשר לתאר את מעמד האישה בישראל בלי לחשוב לפני הכול על נעמת, תנועת הנשים הגדולה, שמאז 1921 מקדמת חקיקה ומאבקים משפטיים, ומספקת מגוון שירותים לקידום זכויות, שיווין ואיכות חיים של נשים בישראל. אנחנו מלווים את נעמת מאז 1990, ושותפים לתהליכי תכנון, גיבוש אסטרטגיה ותרגומה לקמפיינים, תערוכות, קטלוגים וכל חומרי המותג הרלוונטיים.
כאן תוכלו להתרשם מהמיתוג
עיצוב גרפי לדוקו מדיה
דוקו מדיה היא חברה מובילה בשוק התיירות לצליינים נוצרים בישראל. לחברה סל מוצרים עשיר ומגוון מאוד, המכיל מאות ספרים, דיסקים, סרטים ומזכרות המשווקים בפריסה ארצית לתיירים הנוצרים ומתורגמים ל-22 שפות.
אנחנו מלווים את החברה מיום הקמתה בכל תהליך המיתוג: פיתוח מוצרים חדשים, פיתוח תשתיות דיגיטאליות ובניית פלטפורמות שיווקיות-פרסומיות בהתאם לצרכים המשתנים של אחת מחברות התיירות המתקדמות ביותר
עיצוב להצגה - בית ליסין
אמרת 'תיאטרון', אמרת בית ליסין! בית ליסין הינו תיאטרון ציבורי מהמובילים בישראל, המציע משנת 1980 רפרטואר עשיר ואיכותי של מחזות שנכתבו על ידי מיטב היוצרים מהארץ ומהעולם.
אנחנו מלווים את התיאטרון בהפקות מורכבות, כמו גם בהפקה שוטפת של קטלוגים, שלטי חוצות וכלל חומרי המותג. כאן תוכלו לראות את הקמפיין שבנינו להצגה "עובד בשביל שניים" שהועלתה בארץ
מיתוג שנתי להיכל התרבות מודיעין
היכל התרבות מודיעין הוא המקום בו מתחוללת סצנת התרבות המרגשת במרחב מודיעין-רעות-מכבים. בבסיס התפיסה המובילה את ההיכל ההנחה שתרבות היא חוויה כוללת, המהווה תשתית להתפתחות וצמיחה בכל תחומי החיים, וככזו היא חייבת לרגש בכל נקודת מפגש עם הלקוח.
אסטרטגיית המיתוג כללה פיתוח קונספט ושפה עיצובית חווייתית המייצרת תחושת פנטזיה אותה הטמענו בכל חומרי המותג: שלטי חוצות,
עיצוב פוסטר אורנה ומשה דץ
איזה כיף לחבור למוביל תרבות הבידור לילדים בישראל, אפילו שאנחנו כבר מזמן לא ילדים. משה דץ מביא כמו תמיד חום הומור ומוזיקליות משמחת אל הבמה. ההצגה "טיף וטף" מלווה את הדמויות לאורך מסע הרפתקאות בו הן מתגברות על כל המכשולים עד לסוף הטוב.
יצאנו למסע משלנו כדי ליצור את עולמם של "טיף וטף". התמונות מלאות החן והקסם שהפקנו ביום הצילומים המיוחד
מזהים את הסימנים - קמפיין לנעמת
גם השנה חברנו לנשות נעמת בעבודתן החשובה לציון יום המאבק באלימות נגד נשים. הפעם הקמפיין התמקד בתפקידם של מקומות העבודה לסייע לנשים הסובלות מאלימות. הקמפיין פנה למעסיקים ולעובדים, כדי שיכירו את סימני המצוקה המשדרות נשים הסובלות מאלימות כדי שבעת הצורך יוכלו לדווח לרשויות המתאימות ולהגיש סיוע ותמיכה חיוניים ומצילי חיים.
נושא מעמד הנשים בחברה קרוב ללבנו, וכשיצרנו את
מיתוג תערוכת מדיקה
גם השנה השתתף מכון היצוא הישראלי בתערוכת "מדיקה", שהתקיימה הפעם בגרמניה. בדוכן המכון הוצגה בגאווה היצירה המהפכנית של חברות ישראליות בתחומי המדע והרפואה, ואנו שמחנו לסייע להם בהעברת המסר של הגיוון והחדשנות של התעשיות החכמות שלנו. התדמית שעוצבה עבור הכנס הציגה בצורה עדכנית ודינמית את תחומי המחקר השונים, ותורגמה לחוברת דיגיטלית, עלון שחולק בתערוכה, כרזות,
מיתוג שנתי להיכל התרבות מודיעין
מדי שנה מרכיב היכל התרבות מודיעין-רעות למנוייו תוכנית תרבותית עשירה. מופעי תיאטרון, מוסיקה, מחול והרצאות ממלאים את לוח האירועים הצפוף, וגם השנה שמחנו לסייע להציג אותם לראווה.
תחת הסלוגן שנבחר: "להתרגש, להתחבר, לאהוב", קיבצנו את כוכבי המופעים המרגשים לתדמית אלגנטית ונוצצת באווירה מוזהבת, חמה ומזמינה, שכוללת תוכנייה שנתית, שילוט פנים וחוץ ועדכון הרשתות החברתיות.