לתערוכת הקוסמטיקה של מכון היצוא פיתחנו שפה גראפית עדכנית ומקורית. הערכים שהנחו אותנו במיתוג התערוכה היו: מגוון, חדשנות ודינאמיות, ואותם ביטאנו בעושר צורות, צבעים ודימויים כדי לייצג את החדשנות והמגוון בתעשיית הקוסמטיקה הישראלית.
מכון היצוא ממוקד בקידום התעשייה, ומטרתו להוות כתובת לפניות ולסיוע לכלל קהילת היצואנים בישראל. באמצעות התערוכות והירידים מסייע המכון ליצואנים לחשוף את מוצריהם בארץ ובחו"ל, כדי לקדם את היצוא מישראל.
לנו היה חשוב לדייק את תפיסת העיצוב ולהפוך אותה לחווייתית ושיווקית, כדי שתשרת את המטרות העסקיות של המכון בקידום היצואנים הישראלים.