כנס היין של מכון הייצוא שהתקיים בפריז היה הזדמנות מצויינת להפגיש את הצרפתים חובבי היין הטוב עם מבחר יקבים ויינות ישראלים חדשים ונועזים. בישראל פועלים 280 יקבים, מהם 11 יקבים מסחריים והשאר יקבי בוטיק או גראנז', העושים את צעדי החדירה לשווקים בין-לאומיים באמצעות תערוכות שיוזם מכון הייצוא.
הקו המנחה במיתוג הכנס היה לחבר בין הקלאסי לעכשווי ובכך להביא את תעשיית היין בישראל למרכז במת היין האירופאי המעריכה קלאסיקה ומסורת, ומנגד כמהה לחדשנות ונועזות. בחרנו לקחת את המוטיב הקלאסי של אשכול הענבים ממנו מיוצרים היינות, ונתנו לו פרשנות מודרנית של פסיפס. השפה העיצובית פונה אל החושים ומעוררת את הצופים להריח ולהתענג, עם מבחר יינות בוטיק ישראלים מודרניים שלוקחים את עולם היינות צעד גדול קדימה.