אז מה זה בכלל נאדג'תון? ביוני 2016 התקיים בירושלים מרתון ראשון מסוגו בישראל, שנערך לפי השיטה הנקראת "נאדג'ינג" אשר סוחפת את הקהילה העסקית הבינלאומית.
"נאדג'" הוא ביטוי שהגיע מעולם הכלכלה, ומשמעותו היא דחיפה קלה לכיוון הנכון, יצירת מערכת של אפשרויות המכוונת באופן עדין ולא תוקפני, ובלי לגרום לתחושת ניצול. והמילה הפכהבשנים האחרונות למטבע לשון גם בתחומים אחרים כגון פרסום, ניהול, ממשל וכדומה.
באירוע "נאדג'תון" ביוזמת המשרד להגנת הסביבה, נפגשו קבוצות חשיבה ממשרדי הממשלה השונים כדי להחשף לשיטה זו של פתרון בעיות דרך השפעה על שינוי התנהגות. כל אחתמהקבוצות הגיעה לסדנת החשיבה עם פרוייקט לפיתוח, ולכל קבוצה הוצמד מומחה שליווה אותה לאורך התהליך.
סדנת "נאדג'תון" והשיטה כולה נשענת על הגורם האנושי, על הקומוניקציה והחיבור בין אנשים. על כך חשבנו כשעיצבנו את הלוגו הקליל לאירוע, שמדבר בהומור על אותה "דחיפה" עדינה בכיוון הרצוי. לאירוע עצמו עיצבנו מגוון אלמנטים מודפסים, מוצרי פרסום, ו-Giveaway של כרטיס USB ממותג עם פרטי האירוע.