קמפיינים

רוצים לייצר BUZZ בשטח? להשפיע? לעצב עמדות? להגדיל מכירות?

קמפיין הינו מסע פרסומי שמטרתו לקדם רעיון או למכור מוצר. המרכיב הכי חשוב בהצלחה הוא בחירת הנושא והמסר המרכזי -קמפיין מנצח מחייב רעיון מנצח. במהלך השנים היינו שותפים לקמפיינים חברתיים של נעמת, ואחרים שייעודם היה לקדם את פעילות העסק כמו הקמפיין לעידוד לימוד השפה הצרפתית שביצענו למכון הצרפתי.

פרויקט מוצלח כולל 5 שלבים:

  • הגדרת מטרה: שינוי עמדות, הנעה למכירה, גיוס לתרומות וכ"ב
  • בחירת ערוצי הפצה ושיווק: האם מדובר בקמפיין באנרים ברשת, או בסדרת מודעות בעיתונות המודפסת, או בשלטי חוצות, בתשדירים ברדיו, או בשילוב של כמה מהם.
  • גיבוש מסרים מרכזיים: זה יכול להיות מסר מרכזי אחד ויכולים להיות מספר מרכזים שכעולם יחד מתכנסים למסר העל של העסק. בשלב זה יש לאנשי הקריאטיב והקופירייטינג מה לומר, והם יתגייסו לחדד ולהדק את המסר הגולמי של הקמפיין לסלוגן שיווקי מנצח.
  • פיתוח שפה ומסרים ויזואליים: על בסיס שפת המותג נגבש את עולם התוכן הוויזואלי של הקמפיין. בחלק מהקמפיינים שביצענו יצאנו לימי צילומים בשטח, באחרים הסתפקנו בצילומי סטודיו או בתמונות ממאגרי תמונות שעברו עיבוד מקצועי בסטודיו.
  • עולים לאוויר: הרגע המרגש הגיע, הקמפיין עולה לאוויר, עכשיו נותר רק לחכות לשמוע את ההדים ולראות את התוצאות.

 

קמפיין ליום האישה הבינלאומי

קמפיין ליום האישה הבינלאומי

 

קמפיין לשיווק קורסים לצרפתית של המכון הצרפתי

קמפיין לשיווק קורסים לצרפתית של המכון הצרפתי

 

מעוניינים לעצב קמפיין מנצח לעסק שלכם?
נהדר, בשביל זה אנחנו כאן!
caftor+text